Monday, January 17, 2011

Pasrah

Arini aku btol2 rase down sbnr nye....tp aku masih bekerja mcm bese....aku xtahu..aku rase makin hari makin aku xmengenali suami aku sndr....ape yg mampu aku laku kn..?hanya merintih dlm ati ku.....

aku terlalu sayangkan die....wlpn aku tahu ati nye bkn utk aku sorg...wlpn aku aku aku terpaksa berkongsi kasih dgn org lain.....tp ni jln yg aku pilih...aku kene redha....

hny tuhan yg tahu betapa aku terluke dgn setiap perbuatan nye....aku cube memahami setiap perlakuan nye....memahami kebiasaan nye....menyimpan segala perasaan aku....kerana aku terlalu cinta kn die....btol kate org...mencintai sesame manusia...akn menyakitkan diri kite...hny cinta pd Allah yg akn wat kite rase tenang...

mampukah aku bertahan jika aku xbley bermanja dgn suami ku sndr sewaktu tdo???jika aku terpelok atau mencium die...die akn herdik aku...mengamok.....aku rase mcm ppuan simpanan dan bukan isteri die..... ;(

tak sayang kah die pd aku?
tak ade nilai kah diri ku pada nye?

No comments:

Post a Comment